torsdag 1 april 2010

Cry...

Helgen närmar sig med storm steg och jag blir bara mer och mer förvirrad.. Sover taskigt och glömmer helt bort att äta. Kaffe är de jag får ner. Orolig för hur detta ska gå. De är ett h-vete när man analyserar så mycket..

Vill verkligen inte att du ska må dåligt. Det slutar bara i att jag analyserar så mycket att jag inte sover eller äter mer, och nu har jag nått de stadiet igen. Jag förstår inte vad de är som är fel, eftersom du annars har kunnat prata om allt med mig men nu är så tyst och kall. Är de så konstigt om jag börjar undra om jag gjort något fel? Det sårar mer än du tror att inte kunna skicka ett svar på sms. För jag vet garanterat att de kommit fram (torkar tårarna).

I have seen peace. I have seen pain,
Resting on the shoulders of your name.
Do you see the truth through all their lies?
Do you see the world through troubled eyes?
And if you want to talk about it anymore,
Lie here on the floor and cry on my shoulder,
I'm a friend.

I have seen birth. I have seen death.
Lived to see a lover's final breath.
Do you see my guilt? Should I feel fright?
Is the fire of hesitation burning bright?
And if you want to talk about it once again,
On you I depend. I'll cry on your shoulder.
You're a friend.

You and I have been through many things.
I'll hold on to your heart.
I wouldn't cry for anything,
But don't go tearing your life apart.

I have seen fear. I have seen faith.
Seen the look of anger on your face.
And if you want to talk about what will be,
Come and sit with me, and cry on my shoulder,
I'm a friend.
And if you want to talk about it anymore,
Lie here on the floor and cry on my shoulder,
I'm a friend.

Min kärlek kommer du inte mista, eftersom jag skulle göra allt för dig.
Jag älskar dig Christian <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar