söndag 5 december 2010

Inflammation!

Josh Grobans låtar är vad som spelat här hemma nu.. Har fastnat för just denna texten nedanför. You are loved (don't give up)

Don't give up
It's just the weight of the world
When you're heart's heavy
I, I will lift it for you

Don't give up
Because you want to be heard
If silence keeps you
I, I will break it for you

Everybody wants to be understood
Well I can hear you
Everybody wants to be loved
Don't give up
Because you are loved

Don't give up
It's just the hurt that you hide
When you're lost inside
I, I will be there to find you

Don't give up
Because you want to burn bright
If darkness blinds you
I, I will shine to guide you

Everybody wants to be understood
Well I can hear you
Everybody wants to be loved
Don't give up
Because you are loved

You are loved
Don't give up
It's just the weight of the world
Don't give up
Every one needs to be heard
You are loved

Hade en aningen jobbig natt i natt, med inflammerad handled/tumme. Men de flöt på iaf. Är stolt över tjejerna som stod ut med mitt långsamma tempo, hatar när man är handikappad och inget kan göra (eftersom man är van att göra allt med två händer och någorlunda snabbt...

Ska just iväg och se på hockey med Gizmo! Sen ska jag se på film i all ensamhet hemma. Känns som om de blir en bra grej.

Sköt om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar